زابل/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعضای ستاد هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۵۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از پاسداران و اعضا ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج با امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسل والمسلمین عزیزی در این دیدار با اشاره به این مطلب که بسیج برای ما بایستی مهم تر از آن باشد که به عنوان یک قشر به آن نگاه کنیم، گفت: بسیج یک جریان و یک اندیشه است، اندیشه ای که باید مدام در حال ترقی باشد و این اندیشه نیازمند این است که با توجه به تحولات جهانی و عالم که به سرعت اتفاق می افتد باید به روز شود.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج   از حیث شاکله، روش، تنظیم اولویت های ماموریتی نو به نو به روز شود که می شود و این هم الحمدلله به برکت فرماندهی خوب، داهیانه، عقل مدار و معقول است و ولایت پذیری که در بسیج وجود دارد و این ولایت از عمق جان است و این ویژگی ها را خدای متعال به پاسداران و بسیجیان داده است.

امام جمعه شهرستان زابل  ادامه داد: امروز در جامعه ما هر کسی را که بخواهند بگویند خالص است و کار می کند و زحمت می کشد و توقعی ندارد و این فضایل را دارد می گویند ایشان بسیجی است و بسیج تبدیل به یک شاخصه برای فضائل انسانی و عمل صالح شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با تاکید بر این مطلب که  ما امروز در دنیایی قرار داریم که جامعه استکبار نه به عنوان یک ابزار بلکه به عنوان رمز بقای ما در آن راه پیدا کرده است، تصریح کرد: دشمنان فهمیده اند که رمز بقای ما چیست، شاید اگر در گذشته می گفتیم دشمن نمی شناسد درست بود اما اگر در حال حاضر بگوییم دشمن نمی شناسد به نظر می آید که لایه های خاصی مدنظر ما است که دشمن نمی شناسد.

این مسئول افزود: در جایی حضرت آقا می فرمایند بزرگترین خطای دشمن این است که هنوز به آن شناخت دقیق نرسیده است و این درست است و مراد ایشان هم لایه های خاص است. اما در لایه های عام که بسیج با همان لایه ها سروکار دارد دشمن شناختش، شناخت نسبتا دقیقی است و این شناخت خوب دشمن باعث شده است که در طراحی کاملا موضع اش را عوض کند. امروز دشمن مثل شیطان عمل می کند، شیطان هیچ وقت با توبه مخالف نیست اما شرطش این است که توبه فردا اتفاق بیافتد. امروز شیطان در ظاهر ممکن است با لایه هایی از ولایت فقیه ، فرهنگ شهادت و انقلاب ابدا اظهار مخالفت نکند اما در لایه های درونی ورود و اینها را دچار چالش می کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان زابل اظهار داشتند: ولایت فقیه حیثیت و اساس اندیشه ای ما است. حقیقت امر این است که ولایت فقیه است که ما را به ولایت اهل بیت (ع) وصل می کند چون این ولایت یک سلسله طولیه است و وصل به ولایت الله می شود. هر چیزی غیر از این ولایت طاغوت است. دشمن دانسته است که ولایت فقیه جایگزین ندارد لذا باید این را در اندیشه ما تخریب کند و باید مراقب بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل درپایان تاکید نمودند: امروز اولویت اول بسیج فقط کار اندیشه ای در حوزه جوانان، نوجوانان و کودکان است و این برای ما خیلی مهم است و ما باید ولایت را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم. اگر انتقال نسلی اتفاق بیفتد مصون خواهیم بود، در غیر این صورت بازنده می شویم و این جریان فکری خالص و ولایی انقلاب را بسیج می بایست انتقال بدهد.

ارسال نظرات