رییس هیات مدیره مجمع خیرین، گزارش مبسوطی از آخرین جلسه شورای اجتماعی کشور، با حضور رییس جمهور ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۵۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: دویست و یازدهمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور امروز برگزار شد.

در ابتدای این نشست، "حبیب‌الله بوربور"، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور گزارش مبسوطی از آخرین جلسه شورای اجتماعی کشور که پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ و با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور برگزار شده بود ارائه کرد.

وی اضافه کرد: در این نشست که بیش از دو و نیم ساعت طول کشید، گزارشات مختلفی از اوضاع و احوال اجتماعی کشور توسط مسئولان اجرایی ارائه شد و رییس جمهور به دقت همه را گوش کرد.

یکی از مواردی که رییس جمهور تاکید کرد، این بود که هیاتی تشکیل شود و همه مصوباتی را که تا کنون اجرایی نشده را بررسی کند و دلایل عدم اجرا را ظرف یک ماه گزارش کند.

بوربور در پایان خاطر نشان کرد: همانظور که در اخبار شنیدید، رییس جمهور به رغم هفته‌های گذشته که سفر استانی انجام می‌دادند، جمعه هفته گذشته به چند مرکز نگهداری توان‌یابان و محل نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی سرکشی کردند که نشان‌دهنده اهمیت مسایل حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

در این نشست همچنین در خصوص موارد دیگر دستور جلسه بحث و تبادل نظر شد، که تعیین تکلیف هیات مدیره‌های نمایندگان استانی مجمع خیرین کشور مهمترین دستور جلسه این نشست بود.

پس از پایان این نشست، رئیس هیات مجمع خیرین کشور، به همراه "حسن حمزه‌زاده"، مدیرعامل این مجمع، عازم استان گلستان شد، تا در نشست مجمع عمومی مجمع خیرین این استان شرکت کند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات