استاندار مرکزی:

ظرفیت دانش بنیان‌ در حوزه هوانوردی استان مرکزی کاربردی شود

مخلص الائمه گفت: ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان باید در حوزه هوانوردی کاربردی شود و این استان با هدف حمایت از تولید داخل در صنعت هوانوردی آمادگی کامل را دارد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۱۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست توسعه صنعت هوانوردی عمومی استان مرکزی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان باید با رفع موانع در پاسخگویی به نیازها نقش‌آفرینی کنند.
 
وی افزود: ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان باید در حوزه هوانوردی کاربردی شود و این استان با هدف حمایت از تولید داخل در صنعت هوانوردی آمادگی کامل را دارد.
 
مخلص الائمه بیان کرد: ممنوعیت واردات محصولات تولیدی استان با جدیت دنبال می شود و هرگونه حمایت با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در باروری استعدادهای استان صورت می‌گیرد.
 
وی اظهار داشت: در سطح ملی نیز حمایت سه ضلع حوزه اجرایی،  دستگاه قضایی و قانونگذاری در حمایت از تولید داخلی وجود دارد و کشور برای شکوفایی تولید مشتاق است. 
 
استاندار مرکزی افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار و علاج حل مشکلات است و باید اقتصاد مردم محور و توجه به حوزه دانش‌بنیان با جدیت دنبال شود.
 
وی اظهار داشت: حوزه دانش بنیان در سال‌های اخیر تقویت شده و ظرفیت‌های مطلوبی در این عرصه وجود دارد که علت آن حمایت ویژه، میدانی و در صحنه بودن مقام معظم رهبری و حمایت قانونی بوده است.
 
استاندار مرکزی گفت: گره خوردن ایده و عمل مبحث مهمی است که همه باید در زمینه آن تلاش کنند و مفاهیم انتزاعی را انضمامی کنند.
 
مخلص‌الائمه افزود: ایران اسلامی با بهره‌گیری هدفمند و اصولی از علوم به ویژه دانش‌بنیان در فرآیند عملیاتی می‌تواند قله‌های بیشتری از موفقیت را فتح کند.
 
وی اظهار داشت: استانداری مرکزی در حوزه صنعت هوانوردی مصرف کننده مستقیم نیست اما، حمایت از همه شرکت‌های دانش بنیان در چارچوب قوانین از این صنعت را در دستور کار دارد.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار