خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: ادامه راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و پایداری همه علاقه‌مندان به راه و سبک زندگی شهدا است.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۷۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

 

ادامه دادن راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و استقامت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «محمدرضا موحد» شب گذشته (پنجشنبه) در مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید مهدی زین الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم در مجتمع امام خمینی (ره)، با اشاره به دلاوری‌ها و ایثار شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: اینکه امروز ما خواهان ادامه دادن راه شهدا هستیم، نشانه بشارت و عنایت شهدا است و باید در این مسیر با استقامت و استواری گام برداریم.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر نقش بی بدیل لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در عرصه خدمت رسانی و در طول دفاع مقدس افزود: لشکر ۱۷ قم در هشت سال جنگ تحمیلی عملیات‌های مختلفی از جمله ۲۸ عملیات پدافندی با ۴۷ گردان انجام داده و حضور موثری داشته است.

وی با اشاره به حضور این لشکر و نقش آن در آزادسازی مناطق مختلف سوریه تصریح کرد: لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم علاوه بر نقش آفرینی در تامین امنیت مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور، در جبهه مقاومت نیز حضور یافت و با شکست حصر شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا، زمینه پیروزی‌های دیگری را نیز برای جبهه مقاومت فراهم کرد.

سردار موحد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای قم در سال آینده، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کنگره ملی شهدا باید تولید محور بوده و برانگیختگی ایجاد کند.

ادامه دادن راه شهدا نیازمند مجاهدت، ایثار و استقامت است
وزیر اطلاعات، آیت الله سعیدی امام جمعه قم، سردار شاهچراغی استاندار، حجت الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مادر بزرگوار شهید زین الدین و جمع زیادی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین این یادواره با مرثیه سرایی حاج مهدی سلحشور و اجرای نجم الدین شریعی و اجرای گروه موزیک گردان قرارگاه سپاه قم و حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور استان همراه بود.

در پایان این مراسم از کتاب «از قم تا قم» رونمایی شد و «غلامرضا جعفری» فرمانده لشکر ۱۷ پس از شهادت سردار زین الدین و رزمنده پیشکسوت «ابوالفضل جعفری» تجلیل شدند.

انتهای پیام/ مختاری بیات

ارسال نظرات