خبرهای داغ:
با هدف افزایش توانمندی بسیجیان در فضای مجازی کارگاه آموزش ساخت کلیپ ویژه بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۸۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف جذب بیش تر نوجوانان و جوانان در حلقات صالحین و افزایش سطح توانمندی های بسیجیان در عرصه فضای مجازی و بالا بردن قدرت جسمانی آن ها برنامه متنوعی به همت پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تاکید بر اهمیت سلامت جسمانی و روانی در هر انسانی ویژه برنامه کوهنوردی با حضور 10 نفر از نوجونان بسیجی حلقه شهید عباس داودی به کوه ها و مناطق خوش آب و هوا در روستا اروانه برگزار شد.

او افزود: بسیجیان به علت حضور در عرصه ها و برنامه های مختلف باید از سطح توانمندی خوبی برخوردار باشند و از طرفی با برپایی این برنامه علاقه و رغبت جوانان و نوجوانان به مشارکت در برنامه های پایگاهی بیش تر خواهد شد.

فرمانده پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه در ادامه اضافه کرد: باتوجه به اینکه امروز فضای مجازی در زندگی همه ما نقش مهمی ایفا می کند و از طرفی استفاده درست از این فضا و آگاهی نسل امروز به نحوه استفاده از آن و کارایی های این فضا حائز اهمیت است، جلسه آموزش تدوین کلیپ با موبایل با حضور کارشناس برگزار شد.

حافظی بیان داشت: این کارگاه آموزشی در طی چند جلسه برگزار و بسیجیان در طی آن توانمندی ساخت کلیپ در این فضا را کسب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها