سیب و سوران/ در راستای گرامیداشت هفته بسیج خادمین شهداء و بسیجیان پایگاه شهید میر مرادزهی و گروه جهادی شهید میر مرادزهی با امام جمعه شهر سیب دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۸۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین ادارات، خادمین شهداء و بسیجیان پایگاه شهید میر مرادزهی و گروه جهادی شهید میر مرادزهی در راستای گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه شهر سیب دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی مهربانی ضمن تبریک هفته بسیج از بسیج به عنوان شجره طیبه نام برد و و گفت: ما هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: از اول انقلاب تا کنون مردم در میدان با خلوص نیت حضور داشتند و کارها برای رضای الهی انجام شده و امروز حرکتهای جهادی ماندگار مانده است.

وی در ادامه بیان کرد: در خود اصل انقلاب این اتفاق افتاد، قشرهای مختلف مردم با حرکت جهادی وسط میدا آمدند که نمونه بارز آن حضور در دفاع هشت ساله بود که مردم در براب دشمنان تا دندان مسلح حضور یافتند  و ما با تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی پیروز شدیم.

مولوی پیام امام جمعه شهر سیب گفت: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

ارسال نظرات