فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ از اجرای برنامه های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است، در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۹۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بسیج از زمان تاسیس تاکنون، در طی 42 سال گذشته به عنوان پشتوانه ای محکم برای نظام و انقلاب، همواره در عرصه های متعدد حضور داشته و بسیار تاثیرگذار بوده است. در حال حاضر باید تفکر جهادی و بسیجی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد تا همیشه شاهد رشد ایران در همه زمینه ها باشیم.

اعلام برنامه های ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان در سال ۱۳۸۲ فرمودند: در میان آحاد عظیم ملت ۷۰ میلیونی ما کسانی را داریم که اگر جان لازم باشد می دهند، اگر مال لازم باشد می دهند، اگر بحث سازندگی باشد پا وسط میدان می گذارند، اگر بحث دفاع باشد در وسط میدان می آیند و اگر لازم باشد برای هدف های کشور خود را از لحاظ علوم آماده کنند این کار را می کنند، هرچه هدف های والا از آن ها بخواهند حاضرند آن را تقدیم کنند؛ آن جمعی که این خصوصیت را دارد اسمش بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد: ایشان در جای دیگری می فرمایند: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور و یک پدیده شگفت آور و استثنایی در نظام جمهوری اسلامی ایران است. این مجموعه بسیاری از گره‌های کشور را باز کرده و در بسیاری از صحنه ها حضور داشته است؛ حضوری اثرگذار و تعیین کننده.

سرهنگ جان محمدلو از اجرای برنامه های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است، خبر داد و عنوان کرد: نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری مسابقات گوناگون در فضای مجازی، تقدیر از پیشکسوتان بسیج، برپایی بازارچه فصلی، اجرای پویش من و دوست شهیدم و تقدیر از فعالان اشتغال زایی از جمله برنامه های این ناحیه در اولین روز از هفته بسیج است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه، دومین روز از هفته بسیج، برگزاری رزمایش کمک مومنانه و مسابقات ورزشی و فرهنگی، تقدیر از دانش آموزان بسیجی نمونه، ارائه خدمات پزشکی رایگان، برگزاری نشست های گروه های اندیشه ورز و تجلیل از نخبگان علمی و در سومین روز از این هفته، بازدید از پایگاه های نمونه و تجلیل از فرماندهان، سرکشی از خانواده های شهدا، برپایی محفل انس با قرآن در فضای مجازی و برگزاری نشست با موضوع تکریم خانواده صورت خواهد گرفت.

به گفته سرهنگ جان محمدلو، برگزاری مراسم آبروی محله، برپایی نمایشگاه بسیج در حوزه ها، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و مسابقات ورزشی و نقاشی در فضای مجازی از جمله برنامه های چهارمین روز و برگزاری رزمایش اقتدار با حضور بسیجیان منتخب و اقشار در سپاه شهرستان، ۱۰ نشست روشنگری با موضوع ترویج فرهنگ مقاومت و اردوی یک روزه حلقه های صالحین و تقدیر از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج هستند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: در روز پنج شنبه، ششمین روز از هفته بسیج، علاوه بر عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان، کارگاه کاهش آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی و کلاس های امداد و نجات برگزار خواهد شد. در آخرین روز از هفته بسیج نیز علاوه بر برگزاری پیاده روی خانوادگی و برپایی ایستگاه های سلامت و نورافشانی در همه حوزه های بسیج، بسیجیان و حلقه های صالحین در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج اصناف با همکاری اتاق اصناف ساوجبلاغ برنامه تقدیر از اصناف برتر بسیجی و بازدید از واحدهای صنعتی برتر را اجرا خواهند کرد. بسیج جامعه پزشکی نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان ضمن اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم شهرستان خواهند پرداخت. تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، ورزش صبحگاهی در شهر جدید هشتگرد و حضور ورزشکاران در نماز جمعه نیز از جمله برنامه های بسیج ورزشکاران است.

سرهنگ جان محمدلو اظهار کرد: شهردار ساوجبلاغ نیز در هفته بسیج بلوار شورا را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات