خبرهای داغ:
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم:
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: برنامه‌های ابلاغی برای گرامیداشت هفته بسیج بسیار خوب بوده و لکن اگر بتوانیم با برنامه‌های جدید ذائقه مردم را نسبت به بسیج و بسیجیان شیرین‌تر نماییم بسیار مناسب‌تر می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۱۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه اعضای شورای فرماندهی حوزه حضرت، ولی عصر (عج) بسیج کارمندی استان قم با حضور جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم برگزار گردید.

سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید، ضمن گرامیداشت هفته مبارکه بسیج، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و مرور فعالیت‌های بسیج دانست.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه گفت: همان‌طوری که حضرت امام قدس‌سره فرمودند: بسیج لشگر مخلص خدا بوده و همه ما شاهد بودیم که در اول انقلاب با تشکیل لشگر ۲۰ میلیونی بسیج به فرمان حضرت امام رحمه‌الله‌علیه چه برکات و ثمراتی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

فرمانده شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه حضرت، ولی عصرعج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در ادامه گفت: برنامه‌های ابلاغی برای گرامیداشت هفته بسیج بسیار خوب بوده و لکن اگر بتوانیم با برنامه‌های جدید ذائقه مردم را نسبت به بسیج و بسیجیان شیرین‌تر نماییم بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

وی یکی از مصادیق این امر را خدمت به مردم توسط بسیجیان دانسته و اظهار داشت: مثلاً همین کمک‌های مؤمنانه در ایام بیماری کرونا خود از کار‌های مهم بوده که نقش بسیج و بسیجیان را روشن‌تر ساخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها