برپایی دومین بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه چم پلک شاهیوند

سرهنگ عبدالمجید ملک آرا از برپایی دومین بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه چم پلک شاهیوند شهرستان چگنی خبر داد
کد خبر: ۹۳۹۰۸۹۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

سرهنگ عبدالمجید ملک آرا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، از برپایی دومین بیمارستان صحرایی یک روزه در منطقه چم پلک شاهیوند شهرستان چگنی خبر داد و گفت:دو نفر دندانپزشک بهمراه پزشکان عمومی و کارشناسان پیراپزشکی در این بیمارستان صحرایی حضور داشته و به امر خدمات دهی به مردم شریف این منطقه مشغول هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: بخش های آزمایشگاهی و سونوگرافی بطور مستمر و پزشکان متخصص مشغول فعالیت هستند که برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب بخش دندانپزشکی و داروخانه نیز احداث گردیده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) توضیح داد:برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا برنامه واکسیناسیون بطور ثابت و سیار در تمام روستاهای اطراف در حال انجام است.
سرهنگ ملک آرا با توجه به مسافت طولانی بعضی از روستاها با مراکز درمانی و نیاز مردم این منطقه به خدمات تخصصی بهداشتی و درمانی اظهار داشت:قصد داریم که به ارائه خدمات تخصصی به دورترین نقاط استان ادامه دهیم تا هزینه ها و سختی های تردد را به حداقل برسانیم.

وی گفت:در هفته بسیج برنامه اعزام پزشکان بصورت گسترده به کل استان را در دستور کار خواهیم داشت و برنامه ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط کانون های جامعه پزشکی انجام خواهد شد.

وی هدف از انجام و اجرای این برنامه ها را ارائه خدمات تخصصی و عمومی پزشکی به مناطق و مردمی ابراز داشت که از خدمات پزشکی بعلت دور بودن محل زندگی محروم هستند و در ادامه اظهار داشت: جامعه پزشکی از خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و خدمت به مردم را مایه افتخار خود می دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات