خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاضی دزفولی گرفتن روحیه بسیجی از ملت ایران را از اهداف دشمن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر امیدآفرینی در جامعه تاکید دارند چرا که بدون این کلید اساسی، هیچ گامی نمی‌توان برداشت.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۴۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

امام جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با انتقاد از بدحجابی برخی بانوان در فروشگاه‌های بزرگ این شهر ضمن تذکر به مدیران این فروشگاه‌ها خواستار مدیریت این موضوع شد و اظهار داشت: متاسفانه وضع بدحجابی در دزفول خیلی روند زشتی پیدا کرده و قبیح شده است.

وی با بیان گلایه مردم متدین و مومن دزفول نسبت به بدحجابی در فروشگاه‌های بزرگ افزود: اقدام مدیران فروشگاه‌های بزرگ دزفول مبنی بر اشتغالزایی قابل ستایش است ولی باید مقوله بدحجابی در این اماکن مدیریت شود.

امام جمعه دزفول بدحجابی در این فروشگاه‌ها را دهن کجی به ارزش‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: اگر جلوی این کارها گرفته نشود خودم این موضوع را با هماهنگی دادستان و پشتیبانی بسیج و مردم حل می‌کنم.

قاضی دزفولی با اظهارتاسف از خواب غفلت برخی مسوولان نسبت به بدحجابی متذکر شد: پلیس اماکن نیروی انتظامی با بدحجابان مماشات نکند و مر قانون را اجرا کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و بیان داشت: این حرف دل مردم متدین و مومن دزفول است و مسوولان باید برای حرف دل مردم اهمیت قایل شوند.

امام جمعه دزفول با بیان این که مشکلات زیادی از دولت قبل به دولت سیزدهم به ارث رسیده است، افزود: متاسفانه در دولت قبل غلات در انبارها ماندند و فاسد شدند که این موضوع باعث افزایش قیمت‌ مرغ شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسوولان به گفتمان بسیج تصریح کرد: امکانات کشور ما به اندازه‌ای است که می‌تواند به راحتی هشت برابر جمعیت فعلی را جوابگو باشد حال آنکه مدیران نالایق و بدون روحیه بسیجی، از این منابع و امکانات استفاده نکردند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گرفتن روحیه بسیجی از ملت ایران را از اهداف دشمن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر امیدآفرینی در جامعه تاکید دارند چرا که بدون این کلید اساسی، هیچ گامی نمی‌توان برداشت.

خطیب جمعه دزفول با بیان این که مهمترین عامل انهدام ملت‌ها ناامیدی جمعی است، افزود: برخی عناصر در دانشگاه‌ها با ایجاد یاس و ناامیدی در نخبگان، آنها را به مهاجرت از کشور ترغیب می‌کنند.

وی با اشاره به لایحه مجلس برای مقابله با فساد افزود: ۲۶۰ نفر از نمایندگان مجلس لایحه رسیدگی به قضیه کرسنت را امضا کردند که انتظار می‌رود هیچ مماشاتی در این زمینه صورت نگیرد و متخلفان به سزای اعمالشان برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها