خبرهای داغ:
سردار نورالهی در یادواره شهدای شهر جورقان:
همدان-معاون دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: اگر آنها مسیر پیش روی انقلاب را برای ما هموار نمی‌کردند، به طور قطع این پیشرفت‌ها صورت نمی‌گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۵۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم الله نور نورالهی در یادواره شهدای شهر جورقان که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته بسیج با بیان اینکه شهیدان نه کهنه می‌شوند نه فناپذیر هستند و نه پایانی دارند، اظهار داشت: امروزه ایران اسلامی به برکت خون شهدا در جایگاه ویژه‌ای در دنیا قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجالس گرامیداشت شهدا محل طرح مطالبات شهیدان است، افزود: شهیدان آن‌چنان شأن و منزلت دارند که نیازی به تعریف و تمجید انسان‌های ضعیفی مثل ما ندارند.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: اگر آنها مسیر پیش روی انقلاب را برای ما هموار نمی‌کردند، به طور قطع این پیشرفت‌ها صورت نمی‌گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ساخت بنای مستحکم نظام جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان بوده است، گفت: مسئولین ما بدانند که در مورد عملکردشان باید در محضر شهدا پاسخگو باشند.

سردار نورالهی با بیان اینکه امروز پس از گذشت ۳۳ سال شاهد بازگشت پیکر شهدای دفاع مقدس هستیم، عنوان کرد: هنوز ۴ هزار شهید گمشده دیگر در مناطق عملیاتی وجود دارد که مادران و پدران آنها چشم انتظار بازگشت پیکر فرزندشان هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در قبال شهدا بسیار سنگین است، ابراز داشت: شهیدان به ما می‌گویند که سست و سرد نشوید و سازش نکنید.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه امروزه بعضی‌ها دم از سازش و مذاکره می‌زنند، گفت: مشکلات اقتصادی و سیاسی نباید دلیلی برای مذاکره و سازش شود.

وی با بیان اینکه سطح قدرت نظامی کشور ما روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: کشوری که می‌تواند پهباد فوق پیشرفته آمریکایی‌ها را سالم به زمین بنشاند در جایگاه بسیار ویژه‌ای از قدرت نظامی قرار داد.

سردار نورالهی در پایان افزود: کشور ما اگر امروزه جایگاه ویژه‌ای در منطقه دارد به خاطر این است که به خدا توکل کرده‌ایم نه کدخدا و کسانی که به خدا توکل می‌کنند همواره مانند شهدا مقاوم، صبور و سختکوش خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات