ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان به مناسبت هفته مبارک بسیج بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۵۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه فرارسیدن هفته مبارک بسیج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان با صدر بیانیه ای،سالروز تشکیل بسیج را گرامیداشتند، این بیانیه را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

اندیشه تأسیس بسیج که در منظومه فکری امام راحل عظیم الشان از سال ۴۲ و طلیعه نهضت اسلامی و طراحی نقشه راه انقلاب و با گزاره " فرزندان خفته در گهواره‌ها " پدید آمده بود، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت مسلمان ایران و تصمیم معجزه گونه معظم له برای تشکیل بسیج، ارتش بیست میلیونی در پنجم آذر سال ۵۸ تبلور یافت و به یکی از وقایع بزرگ و تأثیر گذار انقلاب ایران تبدیل شد. 

تشکیل بسیج مستضعفین یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی ایران است که گذر زمان و رویارویی پیروزمندانه و سرافرازانه کشور در عرصه های مقابله با تهدیدات و بحران‌های فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی، عظمت و عمق راهبردی و تاریخ ساز آن را بیشتر آشکار ساخت.

نقش‌آفرینی بسیجیان ولایتمدار،مخلص و با بصیرت درعرصه‌های مختلف از جمله مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک مومنانه،مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم وحضور دشمن شکن در عرصه های علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ،برای مردم عزیز ایران اسلامی و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدآفرین و برای دشمنان سخت نگران کننده است. در این خصوص مردم بسیجی،مومن و انقلابی شهرستان لردگان همواره در هرشرایطی پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و قطعا کارنامه پر افتخار بسیجیان سلحشور دیار کاروان پیاده سرشار از ستاره های طلایی است که در آسمان سرزمین بام ایران تا ابد می درخشد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان با تبريك هفته مبارک بسيج به مردم انقلابی و آحاد بسيجيان سلحشور و مخلص وتجليل ازحماسه آفرینی شهيدان،جانبازان،رزمندگان اسلام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجیان در عرصه‌هاي مختلف دفاع از انقلاب و ميهن اسلامي، فرمايش حكيمانه فرمانده معظم كل قوا مبني بر اينكه "بسيج متن حركت نظام است وهمه بايدبسيجي باشيم"رانصب‌العين قرار داده و پشتيباني همه‌جانبه خود را از بسيجيان،اين اسوه‌هاي ايثار،تلاش و خودباوري درسايه رهبري‌هاي حکیمانه فرمانده معظم كل قوا اعلام و تأكيد مي‌كند، ترديدي نيست تفكر مقاومت و فرهنگ بسيجي ملت ايران،تحت زعامت مرجعیت و ولایت فقیه ضمن صیانت از اسلام ناب در آينده‌اي نه چندان دور موجبات تحقق آرزوي جامعه‌ي اسلامی در رهايي از چنگال سلطه‌گران روزگار فراهم خواهد کرد.

همچنین برای رشد علمي و فرهنگي در رسيدن به قله‌هاي پيشرفت درسطح جهان تلاش وافر نموده و نیز زمینه را برای ظهور موفور السرور منجی عالم بشریت و تقدیم انقلاب اسلامی به حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه فراهم می کنند.

ارسال نظرات