امام جمعه موقت شهرستان کوهبنان:

مردان الهی دنیای خود را نمی‌سازند و همواره به فکر مردم هستند

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: بر اساس آیات و روایات مردان الهی کسانی هستند که دنیای خود را نمی‌سازند و همواره به فکر مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۷۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: بر اساس آیات و روایات مردان الهی کسانی هستند که دنیای خود را نمی‌سازند و همواره به فکر مردم هستند که نمونه بارز مولای متقیان بود.

 

اوافزود:مردان الهی شهیدان هستند همچون حاج قاسم سلیمانی، باکری، حججی  که همواره به فکر مردم بودند لذا سردار دل‌ها سوریه را که در آستانه سقوط بود حفظ کرد.

 

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: در هفته‌ای که گذشت در درگیری مامورین انتظامی سه نفر از نیرو‌های خدوم انتظامی به شهادت رسیدند لذا فردا مراسم گرامی داشت این شهیدان در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام هنر هوده تصریح کرد: در هفته کتاب و کتابخوانیهستیم در حالی که کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان در طرح پیک کتاب که با حضور کتابداران در روستا‌ها و مراجعه به درب منازل کتاب را امانت می‌دادند حائز رتبه برتر استان شدند.

 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: باید از خلیل الله باقی زاده مدیر امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان، مهدیه حاجی زاده مسئول کتابخانه، نسیبه خالداری، لیلا شبانی، مهدیه ایزدی کتابداران و مهدی معصومی کارمند کتابخانه عمومی کوهبنان تجلیل کرد.

 

او افزود: در آستانه‌ی هفته بسیج قرار داریم مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در سال ۷۵ در هفته بسیج فرمودند هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که بوسیله امام راحل در این کشور پایه گذاری شد و این حرکت در این منطقه اسلامی و دینی برای دیگر ملت‌ها هم امیدواریم الگو و سرمشق خواهد شد.

 

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: بسیج با دست خالی، اما با ایمان والا در سال ۵۸ به دستور حضرت امام شکل گرفت در ادامه با حمایت مقام معظم رهبری به سایر کشور‌ها نفوذ کرد لذا نیرو‌های مقاومت در سایر کشور‌ها شکل گرفت.

 

حجت الاسلام هنرهوده تاکید کرد: بسیجی کسی است که تابع محض ولایت و رهبری باشد و با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کند البته چفیه نماد بسیج و بسیجی است.

 

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: بسیجیان از جمله کسانی هستند که نویدش را پیامبر اکرم (ص) به سلمان فارسی داد لذا همگان در سایر کشور‌ها دوست دارند که عنوان بسیجی به آنان تعلق بگیرد.

 

او ادامه داد: بسیجی کسی است که در برابر دوستان خدا فروتن و در برابر دشمنان مقاوم هست بسیجی یعنی تهرانی مقدم، حاج قاسم سلیمانی و شهیدان همیشه جاوید که جانشان را در راه اسلام فدا کردند.

 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: بسیج پاره تن مردم است لذا ما خاک‌پای بسیجیان هستیم بسیج شهرستان کوهبنان کار‌های بسیار خوبی انجام داده تکمیل و ساخت ۸ واحد مسکونی مدد جویی، اجرای پرورژه آب رسانی مرد میدان به همت سردار معروفی، اجرای طرح شهید سلیمانی برای شناسایی و درمان بیماران کرونایی، پیگیری جهت ساخت درمانگاه، طرح محرومیت زایی، کمک‌های مومنانه، تشکیل تعاونی‌ها، اهدای جهیزیه و.. از جمله اقدامات هستند.

 

 

ارسال نظرات