مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال وبختیاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کاظم کبیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند"بسیج پاره تن مردم است" اظهار داشت: بسیج درهرعرصه ای باعث رشد، موفقیت، شکوفایی و پیشرفت شده است و رمز موفقیت آن مکتبی بودن، ولایتمداری، اخلاص و ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی در تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت هفته مبارک بسیج از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تشدید فعالیت تیم های مراقبتی،حمایتی و نظارتی در طرح محله محور سردار شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون عمومی با همکاری تیم های شهید رهنمون در مناطق کمتر برخوردار از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ کبیری گفت: همچنین اعزام بیش از ۲۵ تیم آموزشی بهداشتی، درمانی عمومی و تخصصی به مناطق کمتربرخوردار و صعب العبور استان شامل تخصص های مختلف به همراه تیم های واکسیناسیون کووید۱۹ و برپای ایستگاه های سلامت، سنجش سلامت، غربالگری و بیماریابی کرونا بویژه درمیعادگاه های نماز جمعه همزمان با هفته بسیج از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اجرا می شود.

وی، تقدیر و تکریم از فعالان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای سلامت استان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام و اضافه کرد: دیدار اعضای تیم های بهداشتی و درمانی عمومی بسیج جامعه پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد،عطرافشانی و گلباران قبورمطهر شهدا نیز در هفته بسیج انجام می پذیرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تیم های روانپزشکی، تخصصی ارتوپدی، چشم پزشکی و زنان و مامایی برای معاینه و درمان بیماران در زندان شهرکرد حضور خواهند یافت.

شایان ذکر است: امسال برنامه های گرامیداشت هفته بسیج از روز شنبه 29 آبان ماه تا 5 آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

ارسال نظرات