خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حقیقت بسیجی و آرمان های بلند آن باید حفظ شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در دیدار امروز گروهی از بسیجان استان که به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرماندهان سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، آیت الله علماء از بسیجیان به عنوان عصاره ناب انقلاب اسلامی یاد نمود و خواهان حضور پر شور آنان در صحنه های مختلف علمی ، فرهنگی و سیاسی شد.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از شکل گیری بسیج گفت: جنس بسیجی اهل خیانت نیست، بسیجیان جوان باید آموزش ببینند و خوشبختانه ایران پر از بسیجی است و این نعمت الهی است.

وی افزود: به رغم مشکلات موجود و تنگناهای معیشتی جوهره وجود مردم خواهان نظام هستند و این برکتی است که از انقلاب در جامعه ساری شده است.

آیت الله علماء با تقدیر از حضور بین المللی بسیج تأکید کرد: امروزه حوزه نفوذ بسیج مرزهای کشور را درنوردیده و برخی از کشورها همچون عراق، سوریه، یمن و لبنان از بسیج کشور ما الگو برداری می کنند و این خیلی مهم است، زیرا مکتب بسیجی جهان شمول است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره تأکید می فرمایند؛ بسیج برای سازندگی، اعم از علمی، فرهنگی، ساختاری و اخلاقی، باید فکر کند و در میدان حضور داشته باشد.

ایشان اظهار داشت:  در بیانیه گام دوم یکی از اصلی ترین عناصر که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مطرح می فرمایند، اخلاق است، یعنی بسیج معنوی، زیرا همین موارد است که انقلاب را نگه می دارد، و باید بدانیم تفکر ما تفکر بسیجی باشد و همه ما موظف هستیم نظام را با همه وجود حفظ کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز دنیا از ما حساب می برد، زیرا آن ها خوب می دانند هشت سال دفاع مقدس را چه کسانی مدیریت کردند، باید بدانیم شهدا برای حفظ اصول رفتند و این اصول با رهبری امامین انقلاب حفظ شده است.

آیت الله علماء پیرامون رسالت بسیج افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره تأکید دارند؛ بسیج باید مطیع مسجد باشد، زیرا پیام مسجد حفظ اسلام و نظام است و چون مسجد عامل معنویت همه ماست، لذا اگر اینها در بین ما باشد و حافظ مسجد و نظام و انقلاب باشیم بسیجی واقعی هستیم.

وی با اشاره به وظیفه همگان در تبیین اسلام ناب محمدی(ص) اظهار داشت: باید اسلام ناب را تبیین کنیم، اول خودمان اهلش باشیم، تبلیغ کنیم، محافظت کنیم و در خودمان پیاده کنیم زیرا وقتی دنیا پی به قدرت ما ببرد، از ما و قدرت ما و معنویت ما حساب می برد، زیرا سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) منبعث از قرآن، اسلام و پیامبر(ص) و معصومین علیهم السلام است.

ارسال نظرات