خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بسیج را بزرگترین عامل بازدارندگی کشور در مقابل حوادث و تهدیدات دشمنان دانست و گفت: حتی دشمنان نیز این واقعیت، قدرت و عظمت بازداندگی «بسیج» را قبول دارند.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» در دیدار فرماندهان، مسوولان اجرایی و بسیجیان با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، افزود: هیچ سازمان و نهاد و دستگاهی با این نهاد و فعالیت هایش قابل قیاس نیست.

او در این دیدار که هوشنگ بازوند استاندار و اعضای شورای تامین استان کرمانشاه نیز حضور داشتند، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی در خدمتگزاری به مردم و نظام حضور پر رنگ دارد.

سردار ریحانی به سخنان یکی از متخصصان میز نظامی ضد ایرانی آمریکا در مورد تشکل بسیج در ایران اشاره کرد و گفت: او می‌گوید برای آنکه بتوانیم نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنیم؛ باید پایه های آن که بسیج است را تضعیف و از دور خارج کنیم زیرا هیچ نهاد و سازمانی نمی‌تواند در بحران ها و مشکلات جایگزین این نهاد عظیم و تشکل مردم نهاد شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: برهمین اساس است حضرت امام (ره) با دیدی بلند بسیج را تشکیل داد تا انقلاب و کشور را بیمه کند و اکنون بسیج نه تنها انقلاب اسلامی را بیمه کرده بلکه در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ و الگو در دیگر کشورها است.

وی شکوه و عزت و سربلندی امروز ملت ایران را در تشکیل این نهاد بزرگ مردمی دانست و گفت: وقتی همه مردم دلسوز و انقلابی ایران برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند یعنی بسیجی کار کردند تا این شجره طیبه ارزشمند که که توسط امام عظیم شان بنا شد، مقام معظم رهبری آن را آبیاری کرده و رشد دادند.

سردار ریحانی بسیج را مایه امیداوری نظام و انقلاب و مردم دانست و یادآور شد: تا زمانی که براساس تفکر بسیجی باشیم، مستحکم و پا برجا بوده و مایه بیم و شکست دشمنان هستیم.

ارسال نظرات