خبرهای داغ:
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای افزایش انگیزه برای مطالعه عصر چهارشنبه در کتابخانه عمومی فجر روانسر گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، در این نمایشگاه که با مشارکت دفتر موقوفه «حمیده خانم رشید اردلان» روانسر و اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان دایر شده سه هزار جلد کتاب در یک هزار و ۵۰۰ عنوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کتاب های این نمایشگاه غنی وفاخر و در زمینه های دین، تاریخ، ادبیات و عمومی و به زبان‌های فارسی، عربی و کُردی و از انتشارات معتبر ارائه شده است.

کتاب های این نمایشگاه با تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی عرضه می شود و علاقمندان می توانند از بن تخفیف پنج درصدی موقوفه نیز برخوردار شوند.

این نمایشگاه از امروز تا ششم آذر ماه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر آماده بازدید علاقه مندان است.

امام جمعه روانسر در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: گسترش و اشاعه فرهنگ کتابخوانی یک ضرورت اجتماعی است و برپایی نمایشگاه های کتاب می تواند فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهد.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» اظهار داشت: باید برای معرفی بیش از پیش وقف به اقشار مختلف جامعه تلاش شود و خوشبختانه خدمات موقوفه حمیده خانم رشید اردلان روانسر در بخش های فرهنگی ، اجتماعی، دینی و عمومی و کمک به نیازمندان مشهود است و باید قدردان واقفین نیک اندیش و متولیان این موقوفه ها باشیم.

ارسال نظرات