فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان جاسک

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه در جاسک به مناسبت هفته بسیج/نسخه امروز بسیج برطرف کردن هر درد و تهدیدی علیه ملت است

فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان جاسک گفت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با بیش از ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و تربیتی در پایگاه های مقاومت، رده و اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۴۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

سرهنگ پاسدار عبدالله علی نسب در نشست خبری برنامه های هفته بسیج جاسک افزود: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردو» با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در جاسک برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة»ٍ را عینیت بخشید، خاطرنشان کرد: رهبرکبیر انقلاب اسلامی نهال پرثمر بسیج را در پنجم آذرماه 58 غرس کردند و امروز پس از 42 سال شاهد تنومندی این درخت و سرازیر شدن شاخه‌های پربار آن در جای جای جهان اسلام هستیم.
 سرهنگ علی نسب افزود: از آنجایی که تمام اهداف دشمن، شکستن امید در جامعه است لذا نسخه امروز بسیج این است که هر درد،  رنج و تهدیدی که بر ملت وارد شود را برطرف کند.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان در طول انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های مختلف دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده اند و فتنه های مختلف را با بصیرت و آگاهی پشت سرگذاشته اند  اذعان کرد: مقابله با جنگ نرم نگه داشتن مردم در صحنه و اداره امور جامعه با استفاده از ظرفیت مردمی، از ماموریت‌های مهم بسیج است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه جاسک با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ برنامه متنوع در طول هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود  گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی قرارگاه های تحول محلات شهرستان، مسابقه شترسواری جنوب شرق کشور، نشست های بصیرتی وروشنگری، برگزاری مسابقه‌های بومی و محلی، یادواره شهدای آبروی محله و برگزاری مسابقه‌های درفضای مجازی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج درجاسک است.
وی افزود: در راستای خدمات رسانی و ایجاد امنیت پایدار نیز در نقاط مختلف شهر و روستاها، گشت های محله محور با مشارکت فعال بسجیان برپا می شود.
علی نسب در پایان اضافه کرد: همچنین حضور بسیجیان در نماز جمعه و نیز رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در روز سوم آذر از مهم ترین برنامه های هفته بسیج امسال در جاسک است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار