خبرهای داغ:
معاون اداری- مالی جامعة الزهرا(س) گفت: بانوان طلبه حقیقتاً نقش مهمی در راستای ترویج روحیه و تفکر بسیجی ایفا کرده و می کنند.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۳۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری سیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی، طی سخنانی در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ طلاب بسیجی خواهر که با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همراه بود، با تأکید بر اهمیت حفظ و تقویت روحیه و اندیشه بسیجی در جامعه اظهار داشت: طلاب و فضلای حوزه همواره جزو پیشگامان ترویج اندیشه و تفکر بسیجی در جامعه بوده اند و به خصوص طلاب خواهر در جامعه الزهرا(س) در این جهت نقش ممتازی ایفا کرده اند.

وی افزود: به تعبیر بلند امامین انقلاب، بسیج شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی و پاره تن مردم است و این محور ارزشمند باید روز به روز در جامعه بیشتر مورد توجه و عنایت باشد تا ان شاءالله در بین آحاد جامعه شاهد ترویج روحیه و اندیشه بسیجی باشیم.

وی گفت: هر گاه تفکر و روحیه بسیجی در جامعه در عرصه ای تجلی یافته، ما شاهد برکات و دستاوردهای عظیمی بوده ایم از جمله در حوزه های علمیه خواهران و برادران که به لطف الهی این برکات همواره مشهود بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین خواستار انعکاس هر چه بیشتر فعالیت های جهادی طلاب بسیجی در عرصه رسانه و فضای مجازی شد و بیان داشت: هفته مبارک بسیج، بهانه و مناسبت بسیار مغتنمی است تا برخی از مهم ترین این دستاوردها در سطح جامعه به خوبی بازگو شود.

ارسال نظرات