خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان می تواند بسیج، این این برترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم را به عنوان پرچم دار تقویت استحکام درونی نظام به ویژه در صحنه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیشتاز و ضامن موفقیت قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۴۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:به مناسبت آغاز هفته بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان بیانیه ای صادر کرد و ضمن تبریک این روز بزرگ به بانوان بسیجی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تقدیر از تمام تلاش های مؤمنانه آنها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، یکباردیگر با آرمان های شهدا، امام شهدا و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده است.

در این بیانیه آمده است:

5 آذرماه سال 58 ؛ یادآور صدور فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است که گذر زمان و رویارویی مقتدرانه و شکوهمند کشور در عرصه های مختلف جهت مقابله با تهدیدات و بحران های پیش روی میهن اسلامی، عظمت و عمق تاریخ ساز آن را هویدا ساخت و موجب شد بسیج به یکی از نهادهای ماندگار و کارآمد انقلاب اسلامی ایران تبدیل شود.

بسیج کانون امید و اتکای ملت ایران در سختی ها و دشواری هاست که بر پیشانی آن نقش آفرینی ها و حماسه سازی های بسیجیان مخلص و تربیت یافته در مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام می درخشد ، همانا که با تمسک به ریسمان الهی و پیروی از ولایت فقیه خالصانه ها و عاشقانه های شان در حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس پدیدار و در تاریخ ماندگار شد.

در چهل و دومین سالروز  تشکیل بسیج مستضعفین، در امتداد فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت همچنان شاهد خدمت رسانی مؤمنانه و بی منت نسل های دوم، سوم و چهارم بسیجیان در عرصه های نیاز کشور و ملت هستیم. در این راستا بی تردید حضور راهبردی بسیج جامعه زنان در عرصه های مختلف، سرمایه و ظرفیتی سرنوشت ساز برای عبور کشور از پیچ تاریخی در اختیار فراهم کرده است که می تواند این برترین نهاد جامعه مدنی و نماینده مردم را به عنوان پرچم دار تقویت استحکام درونی نظام به ویژه در صحنه ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، معرفی الگوهای سوم برای بانوان ایرانی و سایر زنان مسلمان جهان،  بهره مندی از ظرفیت بانوان فرهیخته ، توسعه فرهنگ بسیجی و تربیت فرزندان مهدوی و ... پیشتاز و ضامن موفقیت قرار دهد.

به توفیق الهی ایران اسلامی تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری، پیشران اصلی مؤلفه های قدرت چون عدالت، قانون، وحدت ، انظباط ، کار و جهاد، ایستادگی و مقاومت و .. را در عرصه های مختلف فراهم خواهد آورد و حضور جانانه در صحنه می تواند از نمادها و نشانگرهای افتخارات آمیز آنها صیانت کند.

بسیج جامعه زنان کشور در آستانه گرامی داشت هفته بسیج، ضمن تبریک این روز بزرگ به بانوان بسیجی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تقدیر از تمام تلاش های مؤمنانه آنها در برهه های مختلف انقلاب اسلامی، یکباردیگر با آرمان های شهدا، امام شهدا و به ویژه سید شهدای مقاومت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کرده و رهروی خود را در مسیر این بزرگواران اعلام می دارد و تمام تلاش خود را بر آن می دارد تا با ایمان راسخ و تکیه برداشته های قوی دینی و فرهنگی خود زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی که در بستر خانه و خانواده شکل می گیرد را فراهم سازد. 

ارسال نظرات