خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون بقیه الله الاعظم (عج)؛

کارگاه آموزشی «حیات طیبه در دنیای مجازی» در کاشان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی «حیات طیبه در دنیای مجازی» با حضور روحانیون، مدیران و طلاب بسیجی مدارس علمیه و ائمه جماعات مساجد شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۴۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین کارگاه آموزشی «حیات طیبه در دنیای مجازی» با محوریت گفتگوهایی درباره سواد رسانه ای و نهضت تولید محتوا، امروز پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰با حضور روحانیون، مدیران و طلاب بسیجی خواهر و برادر مدارس علمیه و ائمه جماعات مساجد شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون بقیه الله الاعظم (عج) و مرک زرسیدگی به امور مساجد کاشان، در هنرستان دستمالچی این شهرستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

کارگاه آموزشی «حیات طیبه در دنیای مجازی» در کاشان برگزار شد

حجت الاسلام مجتبی حسین زاده، مسئول بازرسی حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون بقیة الاعظم (عج) اظهارداشت : هدف اصلی برگزاری این کارگاه آموزشی رفع دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در زمینه آشنایی طلاب خواهر و برادر با فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه طلاب با حضور در این کارگاه یک روزه ضمن آشنایی با کاربردها و رفتارهای فضای مجازی، از آنها در کارگروه های فضای سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و مهدویت حوزه های علمیه استفاده خواهدشد، ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه پایان دوره دریافت خواهند کرد.

کارگاه آموزشی «حیات طیبه در دنیای مجازی» در کاشان برگزار شد

سیدمهدی سیدی، به عنوان مدرس کارگاه مباحث سواد رسانه ای و تولید محتوا را برای شرکت کنندگان تبیین کرد و به سؤالات طلاب پاسخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار