کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

کلید حل تمامی مشکلات کشور در دست بسیج است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیج کلید حل تمامی مشکلات کشور را در دست دارد و حضور با نشاط بسیج ضرورت انکارناپذیر برای حل چالش‌های پیش رو است.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۶۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: مشکلات کشور با تفکر بسیجی حل می‌شود و هفته بسیج یادآور خاطره شورآفرینان عرصه جهاد و شهادت و گمنامان جبهه عزت و پایداری ایران اسلامی است.

عضو هئیت رئیسه مجلس افزود:بسیجیان سلحشور با عزمی سترگ و اراده‌ای آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین جهان، جهان خواران و ستم پیشگان معاصر را به خاک مذلت می‌نشانند و در این راه تمام هستی خود را نثار و ایثار می‌کنند.

فیروزجایی تصریح کرد: بسیج گلواژه عشق و نماد راستین ما می‌توانیم است که کلید حل تمامی مشکلات کشور را در دست دارد و امروز حضور با نشاط بسیج ضرورت انکارناپذیر برای حل چالش‌های پیش رو محسوب می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس در پایان با گرامیداشت یاد و نام بخون خفتگان شاهد سال‌های حماسه و ایثار و گمنامان بسیجی وادی خدمت خالصانه در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد:با گسترش فرهنگ مانای بسیج و ارتقا سطح کارآمدی آن در همه ابعاد تحت رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سعادت و بالندگی حقیقی ملت سختکوش و انقلابی ایران عزیز تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها