خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: مهم‌ترین مسئله‌ی این روز‌ها معیشت مردم است و سخن گفتن از هر چیزی غیر از عوامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم، گریز از مسئله‌ی اصلی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۷۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد حسین ابراهیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با گرامیداشت دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، گفت: مهم‌ترین مسئله این روز‌ها معیشت مردم است و سخن گفتن از هر چیزی غیر از عوامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم، گریز از مسئله اصلی است.

وی افزود: ما خود را موظف می‌دانیم از پشت این تریبون درباره این مسائل سخن بگوییم و اساسا اصالت جنبش دانشجویی زمانی مشخص می‌شود که صدای مستضعفان باشد.

ابراهیمی با تاکید بر قرار داشتن کشور در وضعیت نبرد اقتصادی با دشمن، اظهار کرد: استان قم برای حرکت بر مدار تحول، نیازمند یک سند جامع راهبردی است و مادامی که ما یک نقشه راه مشخص بومی استان خودمان را نداشته باشیم نمی‌توانیم انتظار تحول در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در سطح قم را داشته باشیم.

وی در ادامه به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب از وضعیت فرهنگی شهر قم اشاره کرد و افزود: اینکه صرفا مسئولین استان حرف‌های کلی پیرامون عفاف و حجاب و وضعیت فرهنگی اجتماعی قم بیان کنند، مسئله‌ای حل نمی‌شود چرا که ما نیاز به کار دقیق برای حل مسئله در این حوزه‌ها داریم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم در پایان گفت: بسیج دانشجویی به عنوان مهمترین حلقه میانی و جریان‌ساز حرکت عمومی به سمت آرمان‌های انقلاب در گام دوم با محوریت جوان متعهد، آمادگی کامل خود را جهت کمک به مسئولین خدمتگزار برای حل مسائل استان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها