رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ایجاد هفت هزار اشتغال توسط خیرین و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۹۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی امروز در حاشیه توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه جهادگران در ایام کرونا همواره در کنار کادر درمان بوده است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در کشور و در روزهای اوج کرونایی در کنار مردم و کادر درمان بوده و از هیچ تلاشی در راستای مبارزه با این ویروس منحوس کوتاهی نکردند.

وی با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی در گیلان گفت: در کشور ۴۵ هزار و در گیلان سه هزار گروه جهادی وجود دارد و این گروه‌ها در تمامی بحران‌ها به ویژه ایام کرونا در کنار مردم بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیرگذاری بسیجیان در تهیه بسته‌های معیشتی در دو سال گذشته افزود: با تلاش بسیجیان جهادگر و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تاکنون بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی، ۲۰ هزار بسته آموزشی و ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی توزیع شده است.

 

ابراهیمی تنها نهادی که پرچم را جهاد را به زمین نگذاشت بسیج سازندگی معرفی کرد و افزود: در چند وقت اخیر و با کمک خیرین، بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توانست هفت هزار اشتغال را در این استان ایجاد کند لذا از تمامی مسوولان درخواست دارم به ظرفیت بسیج توجه کنند.

به گزارش بسیج، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی امروز و ۱۴ هزار بسته معیشتی در طول هفته بسیج در بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات