سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۱۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رسول زیدانلو در در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال « بسیج، پاره تن مردم » است و از 29 آبان آغاز و تا 5 آذر ماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان داشت: برنامه های هفته بسیج با برگزاری مراسم معنوی شهید آبروی محله و نواختن زنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی درب منزل شهید آغاز و با تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی نماز جمعه با عنوان « بسیج پاره تن مردم » همزمان با پنجم آذر و تشکیل بسیج مستضعفین پایان خواهد یافت.

سرهنگ زیدانلو گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متنوعی توسط حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزارمی شود که از جمله آنها می توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تشکیل حلقه های صالحین و برگزاری یادواره های آبروی محله اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری کارگاه سبک زندگی، تقدیر و تجلیل از نخبگان بسیجی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی ایستگاه واکسیناسیون کرونا، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ده ها عنوان برنامه از دیگر برنامه های این ناحیه می باشد که در طول هفته بسیج انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها