خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهر آوج در دیدار کارکنان سپاه شهرستان آوج به مناسبت هفته بسیج؛
حجت الاسلام موسوی گفت: هر مجموعه ای که توسط امام راحل ایجاد شد خدمات شایانی در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی،اقتصادی و غیره داشته است و مجموعه بسیج یکی از این نهادهایی بود که با آینده نگری امام ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۱۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج همزمان با هفته بسیج، کارکنان سپاه ناحیه آوج با امام جمعه شهرستان آوج دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان آوج در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته بسیج ،بسیجی بودن را مایه افتخار دانست و بیان کرد: بسیج یک واژه مقدس بود که از زبان ولایت فقیه جاری شده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی با اشاره به فتنه های اتفاق افتاده در کشور اظهار کرد: ولی فقیه در کشورمان یک رکن اساسی بوده و هست که با تدابیر حکیمانه خود جمهوری اسلامی ایران را از پرتگاه های سقوط نجات داده است.

امام جمعه شهرستان آوج تشکیل بسیج را مختص زمان نبی مکرم اسلام (ص) دانست و گفت:آن حضرت مردم را در پایگاه مسجد بسیج می کردند و امورات جامعه را سامان می دادند.

جحت الاسلام و المسلمین موسوی تشکیل مجموعه بسیج را؛ ریشه در آیات و روایات دانست و بیان کردند: هر مجموعه ای که توسط امام عظیم الشان ایجاد شده است خدمات شایانی در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی،اقتصادی و غیره داشته است که مجموعه بسیج یکی از این نهادهایی بود که با آینده نگری امام ایجاد گردید.


انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها