در بروجن برگزارشد؛

گرد همایی خواهران مداح بسیجی شهر بروجن

در آستانه هفته مبارک بسیج گردهمایی خواهران مداح بسیجی شهر بروجن برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۸۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این گردهمایی مسئول سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، به نقش خواهران مداح در رونق بخشیدن به مجالس روضه های خانگی اشاره گفت: برپایی مجالس خانگی از سنت های پسندیده و دیرینه ای است که از ائمه ی معصوم علیهم السلام به ما یادگار مانده است.

سرهنگ دوم پاسدارمجتبی بیگی افزود: ترویج فرهنگ فاطمی و زینبی ومعرفی الگوها و اسوه های درخشان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقش مهمی در تربیت و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارد.

وی گفت: خواهران مداح بایست تلاش کنند مجالس روضه های خانگی تحت تاثیر تبلیغات سوی دشمن که با هدف کم رنگ کردن دین در عرصه ی خانه و خانواده انجام می شود قرار نگیرد و به صورت هدفمند و تاثیرگذار برنامه ریزی و اجرا شود.

در ادامه مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان بروجن با عرض خیر مقدم گویی به خواهران مداح به ارايه گزارش اقدامات سازمان بسیج مداحان در جذب سازماندهی و آموزش خواهران مداح بسیجی پرداخت.

 وی گفت: به منظور ارتقا سطح مهارتی و بصیرتی خواهران مداح بسیجی در طول سال دوره ها و کارگاه های آموزشی برنامه ریزی گردیده  که اجرا می شود.

ارائه ی نظرات ، پاسخکویی به سوالات و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اداره ی روضه های خانگی، ضرورت ها و نیازها و آسیب ها توسط سرکار خانم قربانی از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار