خبرهای داغ:
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با صدور پیامی این هفته را تبریک گغت.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۱۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین آل علی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با صدور پیامی، این هفته را گرامی داشتند.

متن این پیام بدین شرح است:

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت و یقین و حدیث عشق می دهند.
بسیجی از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغت نامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود.
ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش امروز را مدیون فداکاری و ازخودگذشتگی بسیجیانی می داند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.
بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.
ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.
بی تردید بسیجیان با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در کشور فراهم خواهند کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر شهرستان میامی تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.
سید ضیاءالدین آل علی
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها