در پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج یک تجمع انقلابی خالصانه است.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۱۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌دژ، مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.                                      

متن پیام به شرح ذیل است:

بسیج لشکر مخلص خداست

امام خمینی (ره)

امروز بسیج تنها یک تشکل منسجم، سازمان‌یافته نظامی و دفاعی نیست، بلکه بسیج یک تجمع انقلابی خالصانه و سرشار از ایمان، اراده و فرهنگ ایثار و شهادت است، که می‌تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی (ص) رهنمون سازد.

بسیج، شکوه سرشار از تعهد قلب هایی است، که دل در گرو اندیشه های ناب و زلال اسلام و انقلاب اسلامی ایران دارد، حماسه ها و شگفتی هایی که بسیج در میدان داری احیاء ارزش‌ها در این خاک مقدس آفریده است، فرصت هایی یگانه و روشن را فرا روی جریان جوان جامعه قرار داده، تا اندیشه ورزانه راه را به روشنی و نیکی بپیماید و هر لحظه چراغی روشن برافروزد.

وظیفه ماست در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام‌گذاری شده، همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام‌های جدی و عملی برداریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق، فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم.

 شایسته می دانم در این هفته مبارک و گرامی که به نام وزین و سرشار از عشق بسیج نام یافته است، سلام و درود خویش را تقدیم آن اسوه های حماسه، جهاد و شهادت کنم.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ، ضمن تبریک این هفته به آحاد ملت ایران و به ویژه بسیجیان سلحشور، دوام توفیقات این حرکت عظیم اسلامی و ملی را از خداوند متعال خواهانم.

 

مرتضی کاظمی.28آبان ماه 1400

انتهای پیام

ارسال نظرات