خبرهای داغ:
اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال پرنگار (ویژه بانوان) دوشنبه هفته جاری با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۲۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مینا بیایانی دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال گفت: این جشنواره از 7 مرداد امسال همزمان با عید غدیر خم با مشارکت راوینو، سازمان بسیج رسانه و مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی ( متنا ) به منظور برگزاری برنامه ای مجزا برای جامعه بانوان در همه رده های سنی با گستردگی در طیف های مختلف برگزار شد.

وی در ادامه پژوهش ، تولید ، انتشار و حمایت از تولیدات تخصصی زن و خانواده در عرصه هنرهای دیجیتال به منظور اگاه سازی ، فرهنگ سازی، کشف ارتقاء استعدادها و بهره برداری از ظرفیت های ایجاده شده در راستای پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

به گفته دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال، این جشنواره نختستین حرکت برنامه ریزی شده به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای تخصصی زن و خانواده در بستر فضای مجازی است که امیدواریم برکات خوبی را به همراه داشته باشد.

بیابانی گفت: طی دو ماه فرصت ارسال از بین آثار ارسالی بانوان به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال پرنگار 200 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند که این آثار در زمینه های داستان کوتاه، سناریو، بازی های موبایلی، آیتم های تصویری و ایده .. بودند.

بنا بر گفته وی در آیین اختتامیه این رویداد از 1 بازی تحت موبایل، یک سناریو، دو داستان در قطعه بلند و کوتاه و دو آیتم تصویری که بیشترین امتیاز را از بخش داوری دریافت کرده‌اند با اهدای جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
آیین اختتامیه نختسین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال پرنگار به صورت مجازی و با سخنرانی سرکار خانم مینابیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور ساعت 9:30 دقیقه صبح روز دوشنبه 1 آذرماه در کانال طنین به آدرس https://rubika.ir/tanineyasدر روبیکا برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات