خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان خبر داد
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در دو سال گذشته یک هزار و ۲۵۰ پروژه توسط بسیج در سطح استان بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۳۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی امروز در رزمایش سراسری اقتدار جهادگران استان همدان با شعار «بسیج پاره تن مردم است» که در سالن انصار همدان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از موارد که انسان غبطه می‌خورد حضور بسیجیان در گروه‌های جهادی و خدمت به مردم است، اظهار داشت: من همیشه آرزو کرده‌ام جای بسیجیان باشم و اقدامات جهادی انجام دهم.

وی با بیان اینکه در حوادث مختلف بسیج و نیروهای جهادی صحنه‌های زیبایی از عرصه خدمت‌رسانی به مردم را خلق کرده‌اند، گفت: به دلیل اینکه من به این اقدامات جهادی تمایل دارم در این مراسم شرکت کرده‌ام که بگویم در ثواب شما شریک می باشم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه روحیه بسیجی می‌تواند مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف را نجات دهد خطاب به مسئولین بیان کرد: گروه‌های جهادی باید مورد حمایت مسئولین قرار بگیرند و مسئولین باید شرایطی را ایجاد کنند تا خواسته‌ها و دغدغه‌های بسیجیان را بشنوند.

وی افزود: وظیفه مسئولان است که در نقاط مختلف شهر اقداماتی را انجام دهند، حالا که جوانان بسیجی و جهادی تنها برای رضای خدا انجام می‌دهد لازم است تا مسئولان نیز از این جوانان حمایت کنند.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه در دو سال گذشته یک هزار و ۲۵۰ پروژه توسط بسیج در سطح استان بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان اجرا شده است، ادامه داد: اهدای یک هزار و ۴۵۰ سری جهیزیه بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان تنها گوشه‌ای از خدمات جوانان بسیجی استان در مدت زمان شیوع کرونا است.

وی با بیان اینکه امروز ۷۰۰ گروه جهادی با حضور ۷ هزار نفر در سطح استان طی 10 روز خدمت‌رسانی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: باید به مردم نشان دهیم کشور چه جوانان و نیروهای بی‌نظیری دارد که تنها برای رضای خداوند و گره‌گشایی از مشکلات مردم به میدان آمده‌اند که در سطح دنیا مانند ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات