خبرهای داغ:
ابول‌نژادیان با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون دوز واکسن به خوزستانی‌ها تزریق شده است، گفت: تاکنون ۷۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۲.۸ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال استان خوزستان واکسن دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۷۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مطابق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی در خوزستان، دو شهرستان رامهرمز و دزفول در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

به گزارش بسیج ، وی افزود: در حال حاضر ۳۳۶ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری‌اند که ۲۱۱ نفر از این تعداد در بخش‌های عادی و ۱۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون دوز واکسن به خوزستانی‌ها تزریق شده است، گفت: تاکنون ۷۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال و ۷۲.۸ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال استان خوزستان واکسن دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان محلی شهدای سلامت هفتکل با ۲۴ تخت‌خواب، افزود: پیش از این هفتکل بیمارستان نداشت اما با بهره‌برداری از این بیمارستان، ۷۰ درصد خدمات در این بیمارستان به مردم ارائه می‌شود. امیدواریم احداث بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان نیز آغاز شود.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه امیدواریم توسعه بیمارستانی در شهرهایی که بیمارستان ندارند سریع‌تر انجام شود، گفت: حمیدیه نیز بیمارستان نداشت اما اکنون بیمارستان محلی آن به بهره‌برداری رسیده که هنوز افتتاح نشده است. مقرر بود یک قطعه زمین برای احداث بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان نیز در نظر گرفته شود. بیمارستان محلی هویزه نیز افتتاح شده و جانمایی و روند مطالعات احداث بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان نیز در حال انجام است.

وی افزود: بیمارستان محلی اندیکا نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. مطالعات احداث بیمارستان شهرستان دزپارت نیز آغاز شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها