خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهر؛

کارگاه تولید کالای خواب و پوشاک بسیج سازندگی افتتاح شد

با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهر کارگاه تولید کالای خواب و پوشاک بسیج سازندگی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۰۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور فرمانده سپاه شهرستان مهر و جمعی از روسای ادارات، کارگاه تولید کالای خواب و پوشاک بسیج سازندگی افتتاح شد.

سرهنگ گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مهر در مراسم افتتاحیه کارگاه تولیدی پوشاک دیبا ضمن تقدیر از سروان تقی زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه و سرکار خانم حسینی مدیریت کارگاه بیان داشت : هدف اصلی شرکت‌های زودبازده کمک به بهبود وضع اقتصادی و تأمین مایحتاج و نیازمندی‌های مردم می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر با اشاره ای به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: جهت استحکام پایه های اقتصادی کشور نیازمند راه اندازی و حمایت از کارگاه های کوچک و زودبازده می باشد و در این زمان یکی از امور مهم جهت تحقق این بیانیه، اشتغالزایی و کارآفرینی است که در قالب کارگاههای تولیدی در روستا یا منطقه موجبات اشتغال و محرومیت زدایی را فراهم می‌آورد.

خانم حسینی مسئول کارگاه، ضمن تشکر از حمایت های بسیج سازندگی سپاه شهرستان مهر در کمک به راه اندازی این کارگاه گفت: با راه اندازی این کارگاه تعداد 6 نفر زنان سرپرست خانوار بصورت مستقیم مشغول به فعالیت می باشند که با این راه اندازی می توان مایحتاج پوشاک شرکت های صنعتی فعال در منطقه را فراهم آورد و از مسئولین درخواست می شود جهت توسعه و حمایت در زمینه بازاریابی و فروش محصولات این کارگاه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها