بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج همچون گره گشایی کارگشا، وارد میدان شده است

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در آستانه هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۴۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هفته بسیج یادآور عزت، شرافت و مردانگی بندگان شایسته خداوند است که خالصانه و عاشقانه خون پاکشان را برای دوام و قوام اسلام و نظام مقدس اسلامی و تبعیت از ولی فقیه زمان خویش آگاهانه و مفتخرانه و عاشقانه هدیه نموده‌اند.
مسلماً آنچه توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی را در طول سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و در مقابل فتنه گری ها و خباثت ها، حفظ و پاسداری بخشد اندیشه و تفکر بسیجی بوده و هر زمان که گره در کار نظام افتاد، بسیج همچون گره گشایی کارگشا، وارد میدان شده و با دستی که همواره متصل به یدالله بوده، گره از کار گشوده است. هشت سال دفاع مقدس و ظهور مکتب سلیمانی ها تنها نمونه هایی بارز و مبین از این ادعاست.
تأسیس بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) بیانگر دوراندیشی و آینده نگری آن شخصیت بزرگ، نسبت به روند حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب اسلامی و حرکت ملت ایران بود و گذر زمان و چالش‌ها و فتنه‌هایی که در پهنه میهن اسلامی طی چهار دهه اخیر پدید آمد نشان داد که اگر تدبیر حکیمانه آن پیر سفر کرده در شکل گیری نیروی راهبردی بسیج نبود، چه بسا سرنوشت بسیاری از عرصه‌های مبارزه با دشمنان به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج خدمت عموم ملت ایران بویژه بسیجیان جان برکف و پاسداران انقلاب اسلامی، بر دفاع از آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، ادامه راه پرافتخار شهدای والامقام، و عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تأکید می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار