خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا اظهارداشت: دشمنان خوار و ذلیل اسلام بدانند روحیه عاشورایی کارکنان نیروهای مسلح و تفکر بسیجی اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود آن ها را نخواهد داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۵۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در جمع کارکنان وظیفه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بهترین توصیف در وصف بسیج به کلام گهربار امام راحل است که فرمودند؛ «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد».

وی افزود: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است که از جمله اقدامات جهادی بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح  پس از دفاع مقدس می توان به نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که اوج این فداکاری و ایثارگری در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف تجلی یافت.

سرهنگ دلاور اضافه کرد: ایثار و حماسه‌های ماندگار زیادی در چهار دهه اخیر انقلاب اسلامی از بسیجیان مخلص و برادرانشان در نیروهای مسلح در صفحات تاریخ به یادگار ماند، حماسه هایی که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز که دشمنان اسلام  همواره در تلاش هستند تا بتوانند با ابزار تهدید و تحریم، جلوی پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را بگیرند، بازگشت به روحیه بسیجی مخلص و همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا تصریح کرد: دشمنان خوار و ذلیل اسلام بدانند روحیه عاشورایی کارکنان نیروهای مسلح  و تفکر بسیجی اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و ارتشیان در کنار سپاهیان جان برکف و بسیج مخلص و نیروهای انتظامی مقتدر تحت لوای رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب به دشمنان این مرز و بوم یادآور می شود که در صورت هرگونه خطایی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ» با اقتدار عمل خواهند کرد.

ارسال نظرات