مجمع اقتدار جهادگران استان تهران همراه با آئین تجلیل از گروه های برتر جهادی با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۶۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

 سردار حزنی در این مراسم گفت: محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری سرلوحه فعالیت سپاه است و سپاه در کنار ماموریت اصلی خود یعنی تامین امنیت پایدار، برای کمک به دولت و مردم محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را سرلوحه کار خود قرار داده که باید اقدامات این نهاد ارزشی در همه ابعاد اطلاع‌رسانی شود.
سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:   یکی از موفقیت‌های سپاه  این است که با مردم، در کنار مردم و برای مردم است زیرا همه مسوولان می‌آیند و می‌روند اما مردم همیشه ثابت هستند و این مردم هستند که مانند.
وی افزود: ما وقتی برای مردم کار کنیم در پیشگاه خداوند و مردم عزیز می‌شویم و مشکلات مردم هم به موقع برطرف و کارهای بزرگی انجام می‌شود.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اظهار داشت: همه ما باید در کنار مردم باشیم در سپاه یکی از افتخارات ما این است که هوای مردم داریم و خداوند تعال هم هوای ما را دارد و وقتی که با مردم هسیم از هیچ کس حتی ابر قدرت ها واهمه ای نداریم.
سردار حزنی گفت:  باید مشکلات مردم در اولویت باشد، همکاران ما از قشرهایی هستند که برای کمک به مردم آماده هستند.
 .
 

ارسال نظرات