خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج در نی ریز برگزار شد:

صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستان

به مناسبت هفته بسیج، صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستان نی ریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۸۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت آغاز هفته بسیج، مراسم صبحگاه مشترک ، صبح امروز (شنبه،29ابان) با حضورمراد هدایت فرماندار شهرستان نی ریز ، دکتر طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای تامین ، روسای ادارات و نهادهای شهرستان ، خواهران و برادران بسیجی، روحانیت معزز ، نیروهای نظامی و انتظامی ومیدان رژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریزبرگزارشد .

در ابتدا این برنامه اعضا شورای تامین شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس سرهنگ شعبانی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان‌ نی ریز ضمن سخنرانی،خیر مقدم به حضار و گزارشی کوتاه از برنامه های هفته بسیج به بیان مطالبی پیرامون بسیج و تفکر بسیجی پرداخت.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج، "بسیج پاره تن مردم است" گفت: نمایش اقتدار و حماسه حضور بسیجیان ، یادواره شهدای آبروی محله، وبینارهای آموزشی با موضوع سواد رسانه و سواد فضای مجازی و خانواده ، توزیع کمکهای مومنانه برای خانوارهای نیازمند و یا خانوارهای مبتلا به بیماری کرونا و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط ناحیه و با کمک مالی خیرین، توزیع ماسک رایگان بین مردم ، برگزاری مسابقه اینترنتی خاطره نویسی و شعر و مسابقه نقاشی برای کودکان ، اجرای طرح محله محور برای مبارزه با کرونا با کمک بسیجیان، فضا سازی شهر توسط اداره ها، میز خدمت با حضور شورای اداری و رسیدگی به مشکلات مردم با حفظ رعایت پروتکل بهداشتی، ویزیت رایگان و عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا از برنامه های هفته بسیج در سال جاری خواهد بود.

هدایت فرماندار شهرستان نی ریز نیز با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی این بسیج بود که جنگ را اداره کرد ،تاکید نمود در طول دوران انقلاب تا کنون نیز هر کجا به بسیج اهمیت کمتری داده شد نظام ضربه خورد .

در ادامه دکتر طهماسبی با تبریک هفته بسیج ، این نهاد انقلابی را بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان نمود در همه مشکلات و سختی ها بسیج با ورود خود حلال مشکلات شد و مردم را یاری نمود .

وی عنوان نمود بسیج نقطه امید و اتکای مردم در همه دوران انقلاب بوده و هست و همه این اقتدار و محبوبیت بسیج بخاطر مردمی بودن آن است .

مراسم بزرگداشت آغاز هفته بسیج با تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه توسط شورای تامین شهرستان ادامه یافت واز بسیجیان زینب محمودی، مسلم عباس‌زاده، محمد علی رهگذر ، مهدی مولایی، علی قنبر پناه، یاسین زارع و محمد حسین خدادای ،تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار