نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در محل حسینیه محبان ولایت شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۱۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج گفت:بسیج متعلق به شما است که  این  یادگار امام خمینی (ره) است 

او افزود: در تمامی عرصه ها و هر جا که نیاز بود بسیجیان وارد شده اند، در تاریخ وقتی مطالعه می کنیم می بینم که تفکر بسیجی در ایام دفاع مقدس باعث شد تا ذره ای از خاک کشور جدا نشود باید قدر دان این انقلاب و نظام باشیم و کارهایمان از روی اخلاص باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان بیان داشت: نتیجه بیانیه گام دوم باید به تمدن اسلامی برسد و بسیج باید در این راه پیش قدم باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه بسیج  را خود مردم و بسیجیان باید اداره کنند، ادامه داد: پایگاه های نیمه فعال در بحث تمدن اسلامی باید احیا شوند و در بحث محله اسلامی باید بی سوادی و فحشا و... در محله نباشد و مشکلات محلات باید با مطالبه گری از مسئولان مشکلات محله را حل کنند. در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوهبنان ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: از برنامه های هفته بسیج می توان به تجمع بسیجیان گردان امام علی (ع) در سوم آذرماه  و میقاد صالحین قبل از نماز جمعه که در هفته جاری برگزار می شود اشاره کرد.

او افزود: تشویق بسیجیان نمونه، دعوت از بسیجیان پیشکسوت، نشست روشنگری بسیجیان و دانش آموزان، یادواره شهدای محله، اردو های جهادی و سازندگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع غذای گرم بین نیازمندان و برپایی موکب فرهنگی از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

در ادامه فرمانده های پایگاه  مقاومت بسیج به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین در پایان از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات