خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج در بادرود

همایش بزرگ میقات صالحین

همزمان با اولین روز از هفته بسیج، مانور بزرگ حلقه های صالحین با حضور پرشور بسیجیان در مصلی نمازجمعه بادرود برگزار شد
کد خبر: ۹۳۹۱۵۲۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نطنز ،مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(علیه السلام) بادرود گفت: این همایش باحضور 15 حلقه صالحین و با موضوع راهکار‌های تقویت نماز جمعه و جماعت برگزار شد.

او هدف از برگزاری همایش میقات صالحین را نمایش فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی سپاه بدرود بیان کرد و افزود: ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی، مقابله با تهاجم فرهنگی و حضور در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم به منظور مقابله با سیاست‌های غرب و طرح ریزی یک برنامه هدفمند به منظور عملی شدن فعالیت‌های دینی، فرهنگی و آموزشی حوزه مقاومت بسیج از جمله اهداف این طرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز به مناسبت هفته بسیج در بین نمازگزاران و بسیجیان دقایقی مطالبی را به شرح ذیل اعلام نمودند
ایشان ابتدای سخنان خود را جمله‌ای از امام خامنه‌ای اعلام نمودند
حضرت امام خامنه‌ای:
بسیجی اصلا احتیاج به محافظه کاری ندارد و به دنبال از دست دادن چیزی نیست، یک کارت عضویت در بسیج داردو ان هم سند شهادتش است
ایشان در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان و خانواده‌های شهدای بسیجی و مردم اعلام نمودند یقین بدانید اگر بر فرهنگ بسیج پافشاری کنیم در هیچ عرصه‌ای شکست نخواهیم خورد و این انقلاب و نظام به درستی مسیر خود را ادامه خواهد داد، اما به شرط دین باوری و داشتن فرهنگ اخلاص، ایثار، اخوت، گذشت و محبت.
وی اعلام نمود: هر جا نام بسیج برده می‌شود، نام ایثار و فرهنگ شهادت در آن وجود دارد و در واقع فرهنگ بسیج ریشه در فرهنگ شهادت و فرهنگ اهل بیت دارد
ایشان اذعان داشتند:بسیج ریشه در غدیر، بعثت و فرهنگ عاشورا دارد و امروز همه ما وظیفه داریم که بدانیم چه فرهنگی را نمایندگی می‌کنیم، در واقع ما باید بدانیم هرجا نام بسیج را می‌بریم یعنی تبلور فرهنگ اهل بیت (ع) و این یعنی یک رسالت بزرگ که برعهده داریم.
زمانی که امام خمینی (ره) فرمان شکل گیری بسیج را دادند، نه ناامنی و جنگی بود و نه کسی فکر می‌کرد بسیجی قرار است اسلحه در دست بگیرد. در واقع تبلور نام بسیج آن زمان در حوزه جهاد و سازندگی بود و مردم حتی در روز‌های تعطیل هم به فکر تلاش و سازندگی بودند و در این میان مهمترین رسالت بسیج را نیز ساختن شهر‌ها و روستا‌ها می‌دانستند.
اما هنگامی که جنگ شروع شد، با توجه به این که مهم‌ترین ویژگی بسیجیان این است که در هر لحظه باید بدانند مهم‌ترین کاری که باید برای مردم و کشورشان انجام دهند چه چیزی است، همه ابزار کشاورزی و صنعت را کنار گذاشتند و به میدان جنگ رفتند.
روزی که بسیج به جبهه رفت اغلب حتی ابتدایی‌ترین مسائل و آموزش‌های نبرد را نمی‌دانستند، اما بسیجی‌ها آن روز تشخیص دادند که سنگر دفاع از دین و انقلاب حضور در جبهه است.
امروز بسیجی واقعی کسی است که از انقلابش به روش ثبوتی دفاع کند، نه اثباتی. در واقع امروز تنها با شعار و سخنرانی نمی‌توانیم از انقلاب دفاع کنیم
باید در تمام میدان‌ها شرکت کنیم باید گوش به فرمان رهبر عزیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای باشیم
راه بسیج راه شهداست و راه شهدا هم راه امام حسین (ع) بود شهدای ما گوش به فرمان امام (ره) بودند ما هم همه با هم گوش به فرمان رهبر هستیم تا شاید خداوند متعال شهادت را نصیب ما بکند
بسیج لشگر حسین مظلوم است در روز عاشورا و رگبار اللّه‏ اکبر و فریاد تکبیرها.
بسیج میعادگاهی است برای کبوتران سرخ دلی که دل‏هایشان برای پرواز در اوج می‏تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است
ایشان در ادامه گزارشی از فعالیت پایگاه در سال جاری و از برنامه پایگاه ارائه نمودند
و همچنین فرمانده پایگاه و شورای پایگاه خواهران از برادر نعمتی سروش تقدیر و تشکر نمودند

ارسال نظرات
آخرین اخبار