فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مساجد از دیرباز تاکنون نقشی محوری در جامعه اسلامی ایفا کرده اند و در یک محله اسلامی باید مساجد محور و کانون همه فعالیت‌ها باشند.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۳۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با محوریت برگزاری گردهمایی و کارگاه آموزشی ارکان محله مسجد محور شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: مساجد از دیرباز تاکنون نقشی محوری در جامعه اسلامی ایفا کرده اند و در یک محله اسلامی باید مساجد محور و کانون همه فعالیت‌ها باشند.

او با بیان اینکه مساجد از دیرباز تاکنون نقش بسزایی در جامعه اسلامی ایفا کرده اند، گفت: با توجه به اینکه جرقه انقلاب ما از مساجد زده شد و در ادامه مساجد شکل گرفت و قوام پیدا کرد، در حال حاضر هم باید به این سمت پیش رویم که تمام اقدامات در محله‌ها، رویکرد مسجد محور خود را داشته باشند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب این است که در مساجد در هر محله محور باشند؛ بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و این همان موضوعی است که قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به دنبال تحقق آن است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها