به مناسبت هفته بسیج از فعالان طرح شهید سلیمانی توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شهر دلوار تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۴۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته بسیج از فعالان طرح شهید سلیمانی توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شهر دلوار با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)  در این خصوص عنوان داشت: مهم ترین هدف از انجام طرح شهید سلیمانی این است که علاوه بر درمان مبتلایان به کرونا، از انتقال ویروس به دیگر اعضای جامعه جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود: در ادامه طرح شهید سلیمانی با تلاش شبانه روزی کادر درمان در مراکز بهداشت و درمان سطح بخش ساحلی دلوار طرح واکسیناسیون عمومی مردم در مقابل ویروس کرونا بحمدالله با موفقیت انجام شد که نتیجه آن به صفر رسیدن مرگ و میر ناشی از این بیماری در این منطقه بود.

وی همچنین عنوان داشت: سپاه و بسیج نیز در کنار کادر درمان با اقداماتی که در طرح شهید سلیمانی جهت مقابله با این همه گیری پیشبینی و به تمامی رده ابلاغ شده است در این عرصه نیز موفق عمل نموده است.

سرگرد پاسدار علیرضا غلامی در پایان اظهار داشت: به پاس مجاهدت و تلاش شبانه روزی عزیزان ما در مجموعه بهداشت و درمان بخش ساحلی دلوار با اهدای لوح سپاس و هدایایی از چهل نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در دلوار

تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در دلوار

تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در دلوار

پایان خبر/ 

ارسال نظرات