امام جمعه بهاباد: بی تردید حضور ولایی و قدرتمند بسیج مایه اقتدار نظام و موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۵۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در نخستین روز از هفته بسیج در دیدار با بسیجیان شهرستان بهاباد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه دلاورمردان بسیجی با اشاره به جریان خون بسیجی در رگ‌های ملت ایران، خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک بسیجی بود و دیدید که یک بسیجی چه با اقتدار وعده نابودی کامل داعش را داد و این وعده که در مقابل زر و زور استکبار بود محقق شد.
امام جمعه بهاباد اظهار داشت: بسیج برآمده از انقلاب اسلامی و ریشه در انقلاب دارد و در جهت حفظ نظام و صیانت از آرمان‌های امام راحل و دستاورد‌های خون شهدا پایه‌ریزی شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه بسیجیان درهمه صحنه‌ها و سختی‌ها همچنان پای انقلاب اسلامی مانده اند و در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می‌کنند افزود: خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواهند محقق شود.
امام جمعه بهاباد ادامه داد: بسیج، شجره طیبه‌ای بود که امام آن را کاشت و به برکت آبیاری با خون شهدای انقلاب، امروزه به درخت پهناور و قدرتمندی تبدیل شد که ریشه در قلب ملت دارد.
وی تشکیل بسیج را الهامی خداوندی بر دل امام دانست و گفت: شاید اهمیت آن در اوایل احساس نمی‌شد ولی در حال حاضر حتی دشمنان اسلام نیز به اهمیت این نهاد مردمی اعتراف دارند.
حجت السلام بشکانی با بیان اینکه تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از ابتکارات انقلاب و امام خمینی (ره) بود و دنیای اسلام به آن اقتدا کرد وگفت: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.
درادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درسخنانی با تبریک وگرامی داشت هفلته بسیج و بابیان اینکه بسیج فرهنگی است که در آن بن بست راه ندارد و فرهنگی است که همیشه می‌گوید ما می‌توانیم و با آن توانستن، توانسته گره‌های به ظاهر باز نشدنی را باز کند افزود:» امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نام‌گذاری شده است.
سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه بسیج به خوبی توانسته همه اقشار مختلف جامعه را زیر چتر خود قرار دهد و برای آن‌ها برنامه دارد و روز به روز رشد می‌کند و بر تفکرات دیگر غالب می‌شود گفت: بسیج یک فرهنگ ارزشمند و ماندگار در کشور است.
وی تصریح کرد: بسیج متعلق به تمامی آحاد جامعه است و امروز باید با برنامه‌ریزی مناسب فرهنگ بسیج را گسترش داد.
درپایان فرمانده سپاه بهاباد به برخی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج درشهرستان اشاره کرد.

ارسال نظرات