سردار معروفی در آیین تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون عنوان کرد:

مبارزه با جنگ نابرابر نرم اصلی ترین رسالت در گام دوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب بیشار جوان فعال هسند این جوانان در جنگ نرم نابرابر پای دین خود ایستاده‌اند و امروز این جنگ نابرابر نرم رسالت اصلی در گام دوم است.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۷۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیین تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون  به مناسبت هفته بسیج در هیئت کربلا شهرستان رفسنجان برگزار شد

سردار معروفی در این مراسم ضمن  گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی که امام (ره) بنیان نهاد و بعد از آن امام خامنه‌ای آن را فرماندهی می‌کنند دیگر متعلق به جغرافیای ایران اسلامی نیست و آثار و برکات آن را در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: بسیج فقط یک نیروی نظامی نبوده و یک فکر و فرهنگ است و اندیشه زیبایی است که از عاشورا برای مصونیت جامعه بشری و ملت بزرگ ما گرفته شده است

سردار حسین معروفی تصریح کرد:  مکتبی بودن، انقلابی بودن، مردمی بودن، اعتقاد عملی و قلبی به خدا و اهل بیت (ع) از ویژگی‌های بسیج است

وی  گفت:  بسیجی باور دارد قرآن و اهل بیت است که راه را به ما نشان می‌دهد و هرکس این تفکر را در وجودش نهادینه کند ظل اصلی بسیج را در وجودش نهادینه کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بعضی از افراد در حوزه انقلابی فقط شعار می‌دهند، بیان کرد: انقلابی بودن به معنای جامع الاطراف نگاه کردن و همه مردم را به خاطر خدا دور هم جمع کردن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلابی بودن غیر محاسبه‌گری است و انسان‌های محاسبه‌گر انقلابی نیستند تصریح کرد: امروز همه در گرفتن مسئولیت‌ها جدل دارند، باید بار را روی دوش گذاشت و ما برای هر میزمان به اندازه یک کربلا شهید داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رسالت محوری از خصوصیات انقلابی‌گری است که انسان در انجام وظایف برای دین خدا زمان و لباس نشناسد تصریح کرد: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و بزرگ‌ترین انتقام را از دنیا مردمی که در تشییع حاج قاسم بودند، گرفتند

سردار معروفی با بیان اینکه باید مردم را بر خود حاکم بدانیم و مردمی بودن یعنی سد بلای مردم باشیم گفت: امروز مسئولی می‌تواند مشکل مردم را حل کند که گوش شنوای مردم باشد، مردم را ببیند و برای مردم ارزش قائل شود و خود را در جایگاه مسئولیت طلبکار مردم نبیند.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب  بیشار جوان فعال هسند این  جوانان در جنگ نرم نابرابر پای دین خود ایستاده‌اند و امروز این جنگ نابرابر نرم رسالت اصلی در گام دوم است.

 

ارسال نظرات