فرمانده ناحیه مقاومت دیر در مراسم عطرافشانی گلزار دو شهید گمنام آبدان گفت: بسیج در پنجم آذر به فرمان امام راحل (ره) شکل گرفت و الحمدالله بیش از ۴۰ سال است که روز به روز در همه صحنه‌ها با اقتدار و عزت حضور دارد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۴۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

فلسفه وجودی بسیج،مردم داری و مردم یاری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی عصر شنبه در مراسم عطر افشانی مزار دو شهید گمنام آبدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه به فرمان امام راحل (ره) شکل گرفت و الحمدالله بیش از ۴۰ سال است که بسیج روز به روز و بیشتر از گذشته در همه صحنه‌ها با اقتدار و عزت حضور دارد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به تفکر بسیجی که رهبر معظم انقلاب از آن یاد می‌کند افزود: تفکر بسیجی بود که ما هشت سال در مقابل عراق و بیش از ۴۰ کشور جهان مقاومت کردیم و صبورانه و با درایت فرماندهی معظم کل قوا و امام راحل (ره) به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر به برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد و بیان داشت: در هفته بسیج بیش از ۶۰ برنامه در دستور کار داریم.

سلیمانی به برنامه‌های شاخص این هفته پرداخت و ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین یادواره شهدای شاخص شهرستان از جمله یادواره شهید دکتر خلیل فخرایی و شهید مداح اهل‌بیت عبدالهادی موسوی کراماتی با سخنرانی فرمانده سپاه استان بوشهر خواهیم داشت.

وی افزود: رزمایش بزرگ اقتدار با شرکت بسیجیان در مرکز شهرستان و همچنین شرکت بسیجیان در نماز جمعه ۵ آذر از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دیّر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات