خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه 250 میلیون ریال کمک های همدلانه در قالب طرح ها و برنامه های مختلف به خانواده های نیازمند انجام شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۴۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش مواسات و تداوم بر آن، فعالیت های جهادی در راستای محرومیت زدایی و کمکهای مومنانه در پایگاه مقاومت بسیج پایگاه حضرت زینب (س) شهرستان سرخه ادامه دارد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این اقدامات همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: تاکنون در قالب طرح ها و برنامه های مختلف کمک هایی در قالب نذرورات قربانی، توزیع لوازم التحریر، توزیع غذای گرم، مشارکت در طرح زینبی و موارد دیگر انجام گرفته است.

او افزود: در این دوره با هدف دستگیری از نیازمندان و کاهش آلام آن ها مبلغ ۴0میلیون ریال جهت کمک به تهیه سیسمونی خانواده نیازمند، مبلغ20 میلیون ریال کمک به فرد معسر، خرید تبلت برای دانش آموز انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پایگاه حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: پرداخت 10 میلیون ریال جهت تهیه دارو برای فرد نیازمند و پرداخت 6 میلیون ریال به صورت ماهانه به منظور پرداخت اقساط معوقه نیازمندان، انجام اقدامات لازم جهت تعمیر منزل خانواده نیازمند که در طی حادثه ای آسیب دیده است (برآورد هزینه ۱۶ میلیون تومان) از دیگر اقدامات مومنانه ای بوده است که به همت خیرین و بسیجیان این پایگاه صورت گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها