در دیدار با خانواده معظم شهید ذوالفقاری بیان شد؛

مادر قبال خون مطهرشهدا مسئولیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: سركشي و خدمت به خانواده هاي معظم شهيدان و ايثارگران باعث روحیه و افتخاري براي خدمتگزاران است.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۶۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرکرد، با حضور در منزل خانواده معظم شهید مصیب ذالفقاری از مقام شامخ این شهیدوالامقام تجلیل کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرکرد با حضور در خانواده معظم شهید مصیب ذوالفقاری ضمن دلجوی از خانواده شهید گفت: عزت وعظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در نتیجه ی پیگیری و تلاش در جهت رسیدن به یک هدف بزرگ جهانی، انسانی و الهی به دست آمده از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ادامه داد: انقلاب اسلامی با ایثارگریها، فداکاریها، شهادتها، خون دل خوردن ها ،رنج ها و اضطراب ها به نتیجه رسید وما در قبال جامعه مان ، دینمان، شهداء ، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی مسئولیم.

کارشناس مسایل مذهبی بیان داشت: عزت وعظمت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در نتیجه پیگیری وتلاش در جهت رسیدن به یک هدف بزرگ جهانی ،انسانی والهی محقق شده ازبزرگترین دستاوردهای انقلاب وخون مطهر شهداست، که اگر سایر دستاوردهای قابل توجه مادی را در حوزه های مختلف با لحاظ شرایط پر از تهدید و تحریم و ترور و جنگ سخت و نرم دوران چهل ویک ساله انقلاب با دوران فراغت و ارتباط صمیمانه با دول استکباری کنار بگذاریم باز هم همین یک دستاورد کافیست که تا پای جان در راه تحقق اهداف این نظام بایستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرکرد ادامه داد: باید  توجه داشته باشیم که هر چه انقلاب در این مسیر جلوتر می رود دشمنی های استکبار جهانی بیشتر و پیچیده تر می شود و حفظ و حراست از انقلاب اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات