خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپاه آذربایجان شرقی:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپاه عاشورا تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و پیشرفت روزافزون کشور را گسترش تفکر بسیجی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۸۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، افزود: اگر با تفکر بسیجی و اطاعت از فرامین ولایت فقیه جلو برویم و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم آینده بسیار خوبی پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و ان شاء الله شاهد تحقق تمدن اسلامی که منتهی آرزوی تمام عدالت جویان و مظلومان عالم است ،خواهیم بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج از زمان ظهور اسلام وجود داشت و حضرت محمد (ص) نیز با بهره بری از تفکر بسیجی توانست مردم را در مبارزه با بت پرستی و شرک به خداوند به پیروزی برساند.

حجت الاسلام ممی زاده گفت: بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) امامان معصوم سعی بر گسترش تفکر بسیجی در دنیای اسلام داشتند که قیام امام حسین (ع) به عنوان نمادی از تفکر بسیجی در طول تاریخ اسلام  به شمار می آید و در واقعه عاشورا مسلمانان معنای واقعی بسیج را بهتر درک کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستی و دستاوردهای خود را مدیون بسیج و تفکر بسیجی است، بیان کرد: این تفکر بسیجی بود که زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی به وجود آورد و در ۸ سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل تمامی دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کرد و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنان کشور بیافتد.

حجت الاسلام ممی زاده با بیان اینکه بسیج در طول۴۲ سال انقلاب در تمام عرصه ها موجب پیشرفت کشور شده است، اظهارداشت: بسیج در زمان جنگ به حالت نظامی تبدیل شد و در حال حاضر در راستای سازندگی کشور، تولید علم و همچنین محرومیت زدایی و مبارزه با تهدیدات نرم و سخت دشمن در حال فعالیت است تا در هر شکلی به نظام و انقلاب اسلامی ایران کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در طول ۴۲ سال انقلاب بسیج کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است، گفت: موتور محرک بسیج،بسیج دانشجویی است و امام(ره) وظیفه پیشبرد اهداف انقلاب از جمله بیداری اسلامی، تشکیل هسته‌های مقاومت، حزب جهانی مستضعفین، اتحاد جمهوری‌های آزاد و مستقل، تشکیل حکومت اسلامی و تشکیل امت واحده اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دستان حضرت ولی عصر(عج) را بردوش بسیج دانشجویی قرار داده‌، در واقع بسیج دانشجویی باید موتور محرک پیاده‌سازی اهداف انقلاب اسلامی باشد

حجت الاسلام ممی زاده اضافه کرد: رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی از نگاه مقام معظم رهبری، پیگیری مطالبات مردم به صورت تخصصی با اتکای به مطالعات علمی و پژوهشی است. درواقع دانشجویان بسیجی باید پیگیری مطالبات مردمی را بصورت تخصصی در دستور کار قرار دهند.

 

ارسال نظرات