خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی خبر داد:
سرهنگ فرخنده گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با همکاری و مشارکت مراکز علمی، دانشگاهی و جشنواره تخصصی "ایده شو" را در استان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۹۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی فرخنده مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی با همکاری و مشارکت مراکز علمی، دانشگاهی و برخی از ادارات و سازمان‌ها جشنواره تخصصی " ایده شو" را برگزار می‌کند.


وی عنوان کرد: فراخوان این جشنواره تا ۱۶ آدر ماه سال جاری برای مخترعین، مبتکرین و فناوران است تا طرح‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

فرخنده ادامه داد: این طرح‌ها توسط تیم‌ها مورد داوری قرار گرفته و طرح‌های برتر به جشنواره جهادگران علم و فناوری راه پیدا خواهند کرد.


مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان گفت: نفرات برتر این رویداد بزرگ و تخصصی علمی در ۲۴ آذر ماه مورد تجلیل نیز قرار خواهند گرفت.


وی بیان کرد: این جشنواره بزرگ در دو بخش علمی، پژوهشی با حضور مراکز علمی و دانشگاهی و بخش دستاورد‌های مخترعین و مبتکرین برگزار می‌شود.


فرخنده افزود: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از طرح‌های فناورانه و اختراعات مخترعین و مبتکرین سراسر استان از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه با هدف حمایت از مخترعین وظرفیت‌های نخبگانی استان برگزار خواهدشد.


مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان عنوان کرد: ین نمایشگاه با هدف زمینه سازی برای محصولات فناورانه، ایجاد انگیزه برای افراد مستعد که تولیدات فناورانه بخصوص در بخش دانشجویی و دانش آموزی هستند، می‌بشد.


وی گفت: اطلاع بخش‌های اجرایی صنعتی استان از مخترعین و مبتکرین، هم افزایی ظرفیت‌های نخبگانی برای رفع موانع در استان و ایجاد تولیدات فناورانه از دیگر اهداف این نمایشگاه و جشنواره است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها