خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شهدای نیروی انتظامی در راه تامین امنیت و آرامش جامعه جان خود را تقدیم می کنند گفت:تلاش و از جان گذشتگی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۵۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد یکشنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع نظم و امنیت در مصلی مهدیه شهرستان کارون اظهار داشت: این شهادت‌ها نشان از حضور فعال نیروی انتظامی در صحنه برای دفاع از مرزهای این کشور و امنیت مردم دارد.

وی گفت:باوجود تمامی این روزهای سخت، همواره راه شهدا ادامه دارد و رسالت سنگین دفاع از کشور و برقراری نظم و امنیت بر دوش هم‌سنگران شهید کنعانی است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: مسیر شهادت برای افراد خاص باز می شود چرا که جایگاهی است که خداوند آن را در ردیف اهل بیت(ع) و صابرین قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه تصریح کرد:اگر در هر شرایط و هر زمانی عده ای تخلف کنند نباید مجموعه ای ریشه‌دار و شهیدپرور را متهم و زیر سوال برد.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت:از هزاران شهید دوران دفاع مقدس بخش قابل‌توجهی از شهدا عرب‌های خوزستان می باشند که برای این سرزمین جان خود را فدا کردند.

پیکر مطهر شهید هادی کنعانی(سلامی) از کادر نیروی انتظامی شهرستان کارون روز یکشنبه بر دستان مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان‌های اهواز و کارون تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

سرهنگ دوم هادی کنعانی، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیروی انتظامی که جمعه شب رخ داد ، سه تن از اشرار به هلاکت رسیدند.

پیش از این نیز در ۳۰ تیرماه سال جاری ستوان دوم "ضرغام پرست" از نیروهای ناجا در خوزستان در حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۷ مردادماه امسال نیز ستوان‎‌یکم "مالک رسولی نیک" مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان در شادگان توسط اوباش مجروح ودر روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در شهریورماه امسال "مهدی آزمون" از ماموران پلیس آبادان در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها