در نشست مسئولین فرهنگی اجتماعی استان آذربایجان غربی مطرح شد:
نشست مسئولین فرهنگی اجتماعی کانون بسیج اساتید استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۷۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،نشست مسئولین کانون‌ها و معاونین فرهنگی اجتماعی کانون های بسیج اساتید استان برگزار شد. در این نشست محمد نژاد معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه سلسله نشست های جبهه علمی فرهنگی در راستای حل مشکلات استان ها و دانشگاهها حرکت می کند لذا برگزاری چنین جلساتی در اولویت برنامه های بسیج قرار دارد.وی با اشاره به اینکه در استان آذربایجان غربی مشکلات زیادی از قبیل دریاچه ارومیه، معدن،کشاورزی و ... وجود دارد لذا با برگزاری ماهانه و منظم جلسات جبهه علمی فرهنگی با حضور نخبگان دانشگاهی، مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی می توان قدم های موثری در راستای حل مشکلات استان برداشت.

وی ادامه داد : مسئولین کانون‌های شهرستانی باید با برگزاری نشست‌های جبهه علمی و فرهنگی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهر بتوانند با استفاده از ظرفیت اساتید متخصص و نخبه نسبت به ارائه راه حل های عملیاتی در جهت رفع موانع و مشکلات شهر خود اقدام نمایند.

در پایان مسئولین کانون‌ها و معاونین فرهنگی استان در خصوص مسائل و مشکلات استان و نحوه برگزاری نشست‌های جبهه علمی فرهنگی به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات